Verden har ikke brug for flere budskaber, men bedre kommunikation. Hos OTW mener vi, at metoden er at gøre fortællinger levende på tværs af platforme, fortælleformer og målgrupper.
Hvordan gør man så det? Det fortæller vi mere om på en stribe OTW Insight events. Her inviterer vi nuværende, nye og mulige kunder indenfor hos OTW, vi byder på morgenmad og mulighed for at udveksle erfaringer og netværke. Hvert event byder på oplæg, som analyserer vores fælles nutid og løfter sløret for, hvad du kan forvente af fremtiden – som virksomhed og medlemsorganisation. Vi inviterer aktuelle oplægsholdere og deler vores cases med dig.
Inspiration. For eksempel til, hvordan man selv kan blive klogere på sine egne medlemmer.
Indsigt. Forhåbentlig går man herfra med en god mavefornemmelse af, hvad man gør godt og hvad man skal blive ved med – og hvad man måske skal ændre på.
Ny viden. Vi tager dig med op i helikopteren og zoomer ind på megatrends og den verden din organisation er en del af.
Sparring. Du hører ikke bare eksperternes holdning, men får også et indblik i den måde kolleger og konkurrenter løser deres udfordringer.
Netværk. Vi vil gerne give fornemmelsen af, at man sidder i samme båd – og kan hjælpe hinanden med at skabe gode løsninger.
Afholdt d. 25.05.23
Er Danmark stadig et foreningsland? Hvordan er danskernes holdning til frivilligt organisationsarbejde? Og er de yngre generationer parate til at engagere sig i fremtidens medlemsorganisationer?
Dét og meget andet præsenterede vi i analysen ”OTW Medlemsbarometer 2023”, og den viden vil vi gerne dele med dig.
Læs mere om eventet her
Vil du vide mere om dette emne, så kontakt CEO Jeppe Veddinge.
Afholdt d. 09.02.23
Engagerende medlemskommunikation kræver stærke fortællinger. Men hvordan folder man fortællingerne ud på tværs af den myriade af kanaler, vi i dag skal forholde os til?
Kan oplevelsen fra et fysisk magasin genskabes? Og hvad er de nyeste trends og teknologier, når fortællingerne skal ud at leve?
Læs mere om eventet her
Vil du vide mere om dette emne, så kontakt CEO Jeppe Veddinge.
Afholdt d. 01.11.22
Hvor godt forstår du dine medlemmer og de værdier og emotionelle valg, der driver dem? Og hvordan kan du bruge den indsigt i din kommunikation og historiefortælling? Det fortalte vi om i dette OTW Insigh event, som dykkede ned i styrken ved at finde de værdifællesskaber, der samler din målgruppe.
Læs mere om emnet her
Vil du vide mere, så kontakt Strategic advisor Nadia Jakobsen.
Afholdt d. 23.06.22
Vores første Medlemsbarometer blev gennemført i efteråret 2021 og udgivet i 2022. Vi spurgte kommunikationsansvarlige i 200 danske medlemsorganisationer, hvordan de skaber relevant kommunikation, hvilke udfordringer de står overfor, og hvordan de vil engagere deres medlemmer i fremtiden.
Læs mere her
Vil du vide mere om dette emne, så kontakt CEO Jeppe Veddinge.