fbpx

Insight

I en travl hverdag hjælper vi din virksomhed og organisation med at fokusere på de vigtigste trends, ny viden og inspiration – og vi giver dig mulighed for at sparre med ligesindede.

Verden har ikke brug for flere budskaber, men bedre kommunikation. Hos OTW mener vi, at metoden er at gøre fortællinger levende på tværs af platforme, fortælleformer og målgrupper.

Hvordan gør man så det? Det fortæller vi mere om på en stribe Insight events. Her inviterer vi nuværende, nye og mulige kunder indenfor hos OTW, vi byder på morgenmad og mulighed for at udveksle erfaringer og netværke. Hvert event byder på oplæg, som analyserer vores fælles nutid og løfter sløret for, hvad du kan forvente af fremtiden – som virksomhed og medlemsorganisation. Vi inviterer aktuelle oplægsholdere og deler vores cases med dig.

Hvad får du med fra et Insight event?

Inspiration
For eksempel til, hvordan man selv kan blive klogere på sine egne medlemmer.

Indsigt
Forhåbentlig går man herfra med en god mavefornemmelse af, hvad man gør godt og hvad man skal blive ved med – og hvad man måske skal ændre på.

Ny viden
Vi tager dig med op i helikopteren og zoomer ind på megatrends og den verden din organisation er en del af.

Sparring
Du hører ikke bare eksperternes holdning, men får også et indblik i den måde kolleger og konkurrenter løser deres udfordringer.

Netværk
Vi vil gerne give fornemmelsen af, at man sidder i samme båd – og kan hjælpe hinanden med at skabe gode løsninger.

Den 2. november holder vi vores næste Insight event. Læs mere og tilmeld dig her.

Tidligere Insight events

Insight er tilbagevendende events for virksomheder og organisationer.
Nedenfor kan du læse mere om allerede afholdte events:

Medlemsbarometer 2023

Bliv klogere på Foreningsdanmark

Afholdt d. 25.05.23

I en spørgeundersøgelse spurgte vi 2.000 repræsentativt udvalgte danskere om deres holdning til medlemsorganisationer, organisationsarbejde og de yngre generationers engagement i fremtidens medlemsorganisationer. På baggrund af undersøgelsen har vi inddelt danskerne i fem værdifællesskaber.

På dagen deltog Camilla Struckmann, Direktør hos Djøf, Morten Gade, Generalsekretær hos Det Danske Spejderkorps, og Anne Kaehne, Konsulent hos Diabetesforeningen i en paneldebat om emnet.

Læs mere om de fem værdifællesskaber her

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her, og få adgang til den fulde rapport.

Medlemskommunikation

I en ny medievirkelighed

Afholdt d. 09.02.23

Her dykkede vi ned i hvordan man skaber engagerende medlemskommunikation når man samtidig skal forholde sig til en myriade af kanaler.

Kan oplevelsen fra et fysisk magasin genskabes? Og hvad er de nyeste trends og teknologier, når fortællingerne skal ud at leve?

Til eventet kunne du høre Keld Reinicke, Media Advisor og Anders Hvass, Chefredaktør hos Lederne.

Værdifællesskaber

En ny måde at se din målgruppe

Afholdt d. 01.11.22

Her dykkede vi ned i hvordan du bedre kan forstå din målgruppe ved at arbejde med værdifællesskaber. Styrken er at finde de værdifællesskaber, der samler din målgruppe.

På dagen kunne du møde Dominique Bouchet, professor emeritus i Marketing ved Syddansk Universitet og Toke Mølgaard, CCO hos GS1 Denmark.

Læs mere om hvordan du arbejder med værdifællesskaber her

Medlemsbarometer 2022

Kommunikation i de danske medlemsorganisationer

Afholdt d. 23.06.22

Vores første Medlemsbarometer blev gennemført i efteråret 2021 og udgivet i 2022.

Her spurgte vi kommunikationsansvarlige i 200 danske medlemsorganisationer, hvordan de skaber relevant kommunikation, hvilke udfordringer de står overfor, og hvordan de vil engagere deres medlemmer i fremtiden.

Til eventet kunne du møde Søren Hanager, selvstændig konsulent og Lone Ellersgård, Kommunikationschef hos Sygeforsikringen ‘danmark’.