fbpx

Hver dag hjælper vi virksomheder og organisationer med at skabe stærke fortællinger, fængende koncepter og kreative kampagner.

Vores muligheder for at nå målgrupper på tværs af alverdens kanaler bliver bedre og bedre, og samtidig eksploderer mængden af information på tværs af samfundet. Det er hverken ny eller overraskende viden.

Men det gør ikke udfordringen mindre relevant eller kompleks. Tværtimod.
Verden har ikke brug for flere budskaber, men bedre kommunikation. Vi mangler ikke flere kanaler, men stærkere fortællinger. Fortællinger, der er er værd at lytte til, fordi de inspirerer, samler eller giver stof til eftertanke. Fortalt på det rigtige tidspunkt og gennem den rigtige kanal. Det er her, OTW kommer ind i billedet.

En del af Aller Media

OTW er en del af Danmarks ældste mediehus Aller Media. Vores redaktionelle team har mange års erfaring med at udvikle og producere indhold og magasiner for medlemsorganisationer, brancheorganisationer, NGO’er og kommercielle brands. Magasiner og indhold, som er med til at skabe en vedvarende bevidsthed hos modtagerne og nå målgrupper, der ikke har en kontinuerlig kontaktflade med brandet. Og magasiner, som skaber fundamentet for en indholdsmotor – både analogt og digitalt.

 

Vi ved mest om kvinder

Hver eneste måned er vi Aller Media i kontakt med 1,5 mio. kvinder på print og 1,4 mio. digitalt. Og med “Women of the Future” står vi samtidig bag et af de mest omfattende kvindestudier i Danmark. Derfor er vi heller ikke bange for at sige: “Vi ved mest om kvinder”. Den viden sætter vi i spil, når vi udvikler vores produkter og innoverer vores forretning. For vi skal være der, hvor vores læsere, kunder og brugere er og sikre, at vi er relevante gennem vores unikke indsigt og data.

Nogle af de medlemsorganisationer vi samarbejder med

Lyder ovenstående interresant for din virksomhed, brand eller organisation?

Kontakt:

Tina Hansen

COO

+45 26 17 49 31

tina.hansen@otw.dk