fbpx

Grafisk ad hoc: Foldere, bannere, plakater og rollups

Af Cathrine Park

Hvorfor er foldere, bannere, plakater og rollups effektive kommunikationsværktøjer?

Når man som organisation eller virksomhed skal informere eller reklamere for noget specifikt eller skabe opmærksomhed omkring en bestemt begivenhed eller kampagne, kan foldere, bannere, plakater eller rollups blive effektive kommunikationsværktøjer til at nå ud til et bredt publikum og til at levere vigtige budskaber i mere synlige og “håndholdte” formater.

Detaljer lige ved hånden Foldere er velegnede til at distribuere på konferencer, til events eller andre steder, hvor der er behov for at levere omfattende og yderligere information i et overskueligt og læsevenligt format, som målgruppen nemt kan få stukket i hånden og tage med sig videre.

Skaber synlighed Bannere, plakater og rollups kan være en del af en større kampagne eller nyttige værktøjer til messer og events, for med iøjefaldende design kan de tiltrække opmærksomhed, præsentere og sprede jeres budskaber og fremme jeres brand.

 

Hvordan kan vi hjælpe jer?

Hos OTW har vi et meget agilt setup og er vant til at kunne levere diverse grafiske ad hoc-opgaver – også inden for relativt korte deadlines, hvis der er behov for det.

Vi varetager meget gerne hele processen fra idéudvikling og rådgivning omkring hvilken type folder, banner, plakat eller rollup, der er mest velegnet til netop jeres behov – til selve designet, copywriting og håndteringen af tryk.

Ræk endelig ud til Tina Holdgård Hansen på [email protected], hvis vi skal hjælpe jer med at lave en konkret folder eller andre grafiske ad hoc-opgaver.

Lyder ovenstående interresant for din virksomhed, brand eller organisation?

Kontakt:

Tina Holdgård Hansen

COO

+45 26 17 49 31

tina.hansen@otw.dk
Send en mail