Aarhus Universitet /

Center for Mindfulness

I 2020 lancerede Dansk Center for Mindfulness ved Aarhus Universitet for første gang i Danmark en uddannelse i Compassion Training. I OTW har vi hjulpet med at udarbejde og aktivere en digital rekrutteringsstrategi for uddannelsen, der tog udgangspunkt i en tværmediel brugerrejse.

Udfordringen

I forbindelse med lanceringen af et nyt undervisningsforløb under Center for Mindfulness var ønsket at rekruttere deltagere fra et bredt geografisk område i Europa. Uden direkte adgang til at kommunikere med den relevante internationale målgruppe var udfordringen at få udbredt budskabet om en ny uddannelse af relativ høj kompleksitet til de rigtige mennesker.

Løsningen

I samarbejde mellem Center for Mindfulness og OTW udviklede vi en digital taktik for at udnytte den målgruppe, vi havde kendskab til i Danmark, og udvide den til de relevante lande. Herefter tilrettelagde vi en digital kampagne baseret på handraising, der hurtigt snævrede målgruppen ind, så vi kunne fokusere på at nurse de allermest varme leads – fra Facebook-annonce til nyhedsbrev, e-bog og webinar.