Aarhus Universitet /

Center for Mindfulness

I 2020 lancerede Dansk Center for Mindfulness, Aarhus Universitet, for første gang i Danmark en uddannelse i Compassion Training. I OTW, har vi hjulpet med at udarbejde og aktivere en digital rekrutteringsstrategi for uddannelsen, der to udgangspunkt i en tværmediel brugerrejse.

Udfordringen

I forbindelse med lanceringen af et nyt undervisningsforløb under Center for Mindfulness var ønsket at rekruttere deltagere fra et bredt geografisk område i Europa. Uden direkte adgang til at kommunikere med den relevante internationale målgruppe, var udfordringen at få udbredt budskabet om en ny uddannelse af relativ høj kompleksitet til de rigtige mennesker.

Løsningen

I samarbejde mellem Center for Mindfulness og OTW udviklede vi en digital taktik for at udnytte dén målgruppe vi havde kendskab til i Danmark, og udvide dén til de relevante lande. Herefter tilrettelagde vi digital kampagne baseret på handraising, der hurtigt snævrede målgruppen ind, så vi kunne fokusere på at nurse de allermest varme leads – fra Facebook-annonce til nyhedsbrev, e-bog og webinar.