Der er næppe nogen der ved så meget om kvinders liv som redaktionerne i Aller, som har leveret stof til underholdning og eftertanke til danske kvinder i flere generationer. Nu deler de generøst ud af deres viden til alle der kan bruge den – i webinar og rapport, som du kan få fingre i lige her

 

 

 

Vores hverdag og tilgang til livet har ændret sig det sidste år.Det kan ses i de danske kvinders adfærd.
Dette har måske allerede haft betydning for jeres branding,og måske er den nye adfærd stadig kompleks at forstå?

Derfor har Aller Media indsamlet data omkring de danske kvinder,som præsenteres i webinaret og rapporten Women of the Future.For at se indholdet af webinaret og downloade rapporten, skal du tilmelde dig på denne side.Efter tilmelding vil du modtage en e-mail i din indbakke, hvorfra du kan tilgå indholdet.

Hos Aller Media vil vi gerne gå forrest i kampen for at hylde forskelligheden og rummeligheden, ved at vise hvordan dét har en værdi i sig selv.
Når vi samles om at være forskellige, bliver vi bedre til at inspirere hinanden, lære af hinanden og forstå hinanden.

Tilmeld dig her