Engagerende medlemskommunikation kræver stærke fortællinger. Men hvordan folder man fortællingerne ud på tværs af den myriade af kanaler, vi i dag skal forholde os til?

Kan oplevelsen fra et fysisk magasin genskabes digitalt – og er det overhovedet nødvendigt? Og hvad er de nyeste trends og teknologier, når fortællingerne skal ud at leve?

Dét er nogle af de spørgsmål, som vi kastede lys over, den 9. februar 2023.

På eventet kunne du møde:

Keld Reinicke, Media Adviser
Keld har tilbragt en stor del af sin karriere i tv-branchen, hvor han var initiativtager til opbygningen af DR2, TV2 ZULU og TV2 Charlie – og han var i flere år programchef på TV2 Danmark. De senere år har hans fokus især ligget på den digitale verden, og han har vist en uovertruffen evne til at identificere nye behov og muligheder på de digitale markeder.

Anders Hvass, Chefredaktør hos Lederne
Anders har mere end 15 års erfaring med medier og digitale nyheder hos bl.a. DR og Berlingske. I dag er han chefredaktør hos Lederne og Lederstof.dk. Her skaber han værdi for både eksisterende og potentielle medlemmer ved at udvikle fortællinger på lederstof.dk – på tværs af medier som nyhedsbreve og podcasts.