Nadia Jakobsen har arbejdet 7 år i bureaubranchen og kommer senest fra en stilling som Kreativ Ansvarlig og Seniorrådgiver hos Help PR & kommunikation, hvor hun var ansvarlig for at udvikle og drive bureauets strategiske og kreative forretningsben. Hos OTW vil Nadia arbejde tværfagligt med særligt fokus på strategi-, koncept- og kampagneudvikling, der skal spille en afgørende rolle i OTWs forretning fremadrettet.

– Vi oplever et stort behov for profiler som Nadia, der har et stærkt blik for det strategiske og kreative, men som samtidig også kan arbejde med mange forskellige kanaler og platforme. Denne type af moderne kommunikationshybrid kommer med nye måder at arbejde på, som giver en helt anden form for fleksibilitet for vores kunder og for os som bureau, siger Annette Bach, CEO i OTW.

Nadia Jakobsen har bred erfaring med at definere kundernes udfordringer og på baggrund af disse udvikle forretningsunderstøttende kommunikation på tværs af platforme. Hun er en moderne ”oversætter”, der hurtigt kan sætte sig ind i kundens forretning og på den baggrund skabe relevante kommunikationsprodukter til forskellige kanaler.

– OTW kan noget helt særligt fordi de har Aller Media i ryggen, og fordi de har samlet en flok meget kompetente mennesker, som brænder for at udvikle bureauet. Når man arbejder med strategi og kreativitet som jeg, så er den primære opgave at lave det rigtige knæk og finde de gode budskaber og bygge videre på dem.  I den proces er det afgørende, at man har de rette redaktionelle, digitale og kreative kræfter til at skubbe historierne videre, og netop det har OTW, siger Nadia Jakobsen, ny Creative Strategist i OTW.