fbpx

OTW er et kommunikationsbureau med et hjerte, der banker for den stærke fortælling.

Kommerciel indsigt

Vi tror på, at det er den gode fortælling, der fører til handling hos modtageren. Derfor bygger OTW strategier, indhold og kampagner med historien i centrum. Vi sikrer, at du kan udkomme effektivt med stærke budskaber på tværs af kanaler og skaber målbare resultater gennem stærke fortællinger, der tiltrækker, engagerer og begejstrer.

Storytelling

Historiefortælling er hjertet af vores forretning, og vi tror på og ved, at det er de gode historier, der skaber handling. Vi insisterer på at lave kommunikation, der skaber værdi, så vi kan flytte både mennesker og forretninger.

Experience

OTW skaber strategisk funderet, salgsunderstøttende og velproduceret indhold til de rigtige målgrupper på de rette kanaler. Vores tilgang er udpræget journalistisk, og vi sætter den gode historie i centrum, uanset om der er tale om unikt content, der kun eksisterer på sociale medier eller content, der er skabt i samspil med den øvrige kommunikation på tværs af kanaler og platforme som kampagner, aktiveringer, magasiner eller indhold digitalt. Vi er eksperter i at få mere ud af dét, som I allerede har, det I alligevel skal lave eller tænke i helt nye baner i forhold til jeres kommunikation. Vi sikrer jeres kommunikation bliver orkestreret på den rigtige måde, og vi spiller på de rigtige tangenter og med den rette vinkel, så vi tiltrækker, engagerer og involverer samt aktiverer målgruppen.

OTW del af Aller Media

OTW er en del af Danmarks ældste mediehus Aller Media. Vores redaktionelle team har mange års erfaring med at udvikle og producere indhold og magasiner for medlemsorganisationer, brancheorganisationer, NGO’er og kommercielle brands. Magasiner og indhold, som er med til at skabe en vedvarende bevidsthed hos modtagerne og nå målgrupper, der ikke har en kontinuerlig kontaktflade med brandet. Og magasiner, som skaber fundamentet for en indholdsmotor – både analogt og digitalt.

Vi ved mest om kvinder

Hver eneste måned er vi Aller Media i kontakt med 1,5 mio. kvinder på print og 1,4 mio. digitalt. Og med “Women of the Future” står vi samtidig bag et af de mest omfattende kvindestudier i Danmark. Derfor er vi heller ikke bange for at sige: “Vi ved mest om kvinder”. Den viden sætter vi i spil, når vi udvikler vores produkter og innoverer vores forretning. For vi skal være der, hvor vores læsere, kunder og brugere er og sikre, at vi er relevante gennem vores unikke indsigt og data.

Lyder ovenstående interresant for din virksomhed, brand eller organisation?

Kontakt:

Tina Holdgård Hansen

COO

+45 26 17 49 31

tina.hansen@otw.dk
Send en mail