Sentia /

Brand awareness kampagne

Sentia er et konsulenthus med fokus på digitalisering af virksomheder – baseret på cloud-løsninger. Virksomheden har på få år indtaget en stærk position på det danske marked – blandt andet gennem opkøb af andre brands.

Udfordringen

Sentia er et konsulenthus med fokus på digitalisering af virksomheder – baseret på cloud-løsninger. Virksomheden har på få år indtaget en stærk position på det danske marked – blandt andet gennem opkøb af andre brands. OTW har siden 2018 hjulpet Sentia med at opnå et større kendskab til deres brand, og ikke mindst øge mængden af leads i et konkurrencepræget btb-marked.

Løsningen

OTW og Sentia udviklede sammen en go-to-market- og indholdsstrategi, baseret på en stærk kernefortælling. Og sammen med OREON har OTW desuden udviklet et 360-grader performance-setup. Det betyder, at Sentia i dag har et indholdsunivers, der dækker bredt og præcist i markedet – og de har nået deres initiale målsætninger. Resultaterne kan i øvrigt aflæses dag for dag, time for time, i et enkelt dashboard, som OTW har udviklet.