Scroll

Scroll

Nyhavn Rejser 2.0

Nyhavn Rejser har fået ny identitet. I den forbindelse har OTW stået for en ny CVI/visuel identitet, kernefortælling samt UX og Design af nyt website.

Introduktion

Nyhavn Rejser er igennem årene blevet en af de førende udbydere af kvalitetsrejser til hele verden, og er kendt for at give seriøs og kompetent rådgivning. Nyhavn Rejsers kunder fokuserer mere og mere på det unikke indhold på deres rejse og eksklusive rejser til eksklusive destinationer. En rundrejse med fly, bil og et kort med standardruten imponerer ikke. I stedet forventer Nyhavn Rejsers kunder håndplukkede oplevelser og hoteller

Rådgiverne i centrum

Nyhavn Rejser bruger mange ressourcer på at lade deres eksperter rejse ud for personligt at teste alt ned til mindste detalje. Som de selv siger: I Nyhavn Rejser er målet altid at skabe de oplevelser og de rejser, der opfylder jeres drømme, beriger jer og begejstrer jer. Det er jo hele essensen af selve det at rejse.

Fra pyramide til et kompas

Kompasset symboliserer retning, rejselyst og oplevelse. Uanset destinationen. Uafhængigt af rejsemålet. Det skaber associationer til en bevægelse, til et løft i stemningen og til endnu en ekspedition at se frem mod – og tilbage på.

Supergraphic

Vi bruger super graphic til at zoome ind på et specifikt emne, område, rejse, destination m.m. Bruges i samspil med det visuelle indhold og den historie man prøver at formidle.

Filmen skal både give lyst til at rejse – og lyst til at rejse med Nyhavn Rejser!

Udfordring

Nyhavn Rejser tilbyder eksklusive og unikke kundeoplevelser. Websitet skal understøtte en målrettet samt inspirationssøgende adfærd. Der bliver arbejdet med dynamisk content og skabelsen af et mere levende og inspirerende univers, som i høj grad skal sælge rejsedrømme. Vi skal iscenesætte og fremhæve rejserådgiverens ekspertise samt viden på relevante steder i kunderejsen. Løsningen skaber en emotionel kobling til brandet og en mindeværdig customer experience og tease oplevelser på tværs af sitet.

 

Løsning

I vores løsning har vi tænkt forskellige user-journeys som tapper ind forskellige stadier i købsbeslutningsprocessen og kendskabsgrad til Nyhavn Rejser.  Har du specifikke preferencer eller ønsker til rejseform, destinationer m.m. Få inspiration til din næste rejse via rejsebloggen, beretninger, guides, podcasts m.m. Tag tripfinderen som kan hjælpe dig igang med din søgning. Alle veje fører til konkrete løsningsforslag eller muligheden for at komme i kontakt med en rådgiver som er specialiseret på området.

Nyhavn.dk

Lavet i samarbejde med Aller Leisure A/S marketing og Easyflow Agency