fbpx

Scroll

Scroll

Nyhavn Rejser 2.0

Nyhavn Rejser har fået ny identitet. I den forbindelse har OTW stået for en ny CVI/visuel identitet, kernefortælling samt UX og Design af nyt website.

Baggrund

Nyhavn Rejser er en af de førende udbydere af skræddersyede oplevelsesrejser til håndplukkede luksusdestinationer over hele verden. Kunderne har særdeles høje forventninger og stiller ekstremt store krav. Til gengæld er de villige til at betale, hvad det koster for en eksklusiv rejse, med helt unikt indhold, fra den allerøverste hylde.Således er målgruppen både økonomisk formående, krævende, rejsevant og har en klar forventning om både at skulle inspireres, begejstres og rådgives. Nyhavn Rejsers kunder skal tages blidt i hånden, men uden at blive talt ned til – eller få bare den mindste fornemmelse af, at der er tale om standard-vare eller en pakkerejse, som andre før dem, allerede har købt.

 

Med andre ord have Nyhavn Rejser brug for et nyt, digitalt univers, der:

  • Giver brugeren lyst til at rejse – og foretrække Nyhavn Rejser
  • Både kan inspirere og begejstre, men samtidig er nemt og funktionelt
  • Taler 100% til sanserne, men også er praktisk og overskueligt
  • Som river brugeren med på en… ja, drømmerejse – men en opnåelig én af slagsen
  • ikke er en webshop, men sender brugeren trygt i armene på en rådgiver

Fra pyramide til et kompas

Kompasset symboliserer retning, rejselyst og oplevelse. Uanset destinationen. Uafhængigt af rejsemålet. Det skaber associationer til en bevægelse, til et løft i stemningen og til endnu en ekspedition at se frem mod – og tilbage på.

Supergraphic

Vi bruger super graphic til at zoome ind på et specifikt emne, område, rejse, destination m.m. Bruges i samspil med det visuelle indhold og den historie man prøver at formidle.

Filmen skal både give lyst til at rejse – og lyst til at rejse med Nyhavn Rejser!

Udfordring

Nyhavn Rejser tilbyder eksklusive og unikke kundeoplevelser. Websitet skal understøtte en målrettet samt inspirationssøgende adfærd. Der bliver arbejdet med dynamisk content og skabelsen af et mere levende og inspirerende univers, som i høj grad skal sælge rejsedrømme. Vi skal iscenesætte og fremhæve rejserådgiverens ekspertise samt viden på relevante steder i kunderejsen. Løsningen skaber en emotionel kobling til brandet og en mindeværdig customer experience og tease oplevelser på tværs af sitet.

 

Løsning

I vores løsning har vi tænkt forskellige user-journeys som tapper ind forskellige stadier i købsbeslutningsprocessen og kendskabsgrad til Nyhavn Rejser.  Har du specifikke preferencer eller ønsker til rejseform, destinationer m.m. Få inspiration til din næste rejse via rejsebloggen, beretninger, guides, podcasts m.m. Tag tripfinderen som kan hjælpe dig igang med din søgning. Alle veje fører til konkrete løsningsforslag eller muligheden for at komme i kontakt med en rådgiver som er specialiseret på området.

Nyhavn.dk

Lavet i samarbejde med Aller Leisure A/S marketing og Easyflow Agency