podcastbanner.png (1)

Ny mini podcast-serie: Digital forretning i en krisetid

Med fokus på den digitale forretning, har Joakim Kruse, Direktør i OREON, taget en snak med en række virksomheder om, hvordan de har mærket krisen, hvilken opgave de står overfor i dag og ikke mindst, hvad de forudser venter dem på den anden side.

I løbet af 30 min. per afsnit, går vi bag gardinet og giver et bredt øjebliksbillede af, hvordan krisen har ramt, ændret og løftet landets digitale forretninger – store som små.

I andet afsnit, taler Joakim Kruse med Head of Digital hos Kvik køkken, Mikkel Eskesen. 
Kvik var blandt de første til at omstille deres forretning til den nye virkelighed. I løbet af blot en uge, havde Mikkel og hans team stablet en hel ny virtuel platform på benene, der skulle erstatte oplevelsen i Kviks fysiske butikker og muliggøre et rent digitalt salg. Lyt med og hør om udfordringerne og tankerne bag projektet. 

I første afsnit, taler Joakim Kruse med Patrick Rasmussen, CMO hos Dinero. 
Dinero har sat sig et klart mål; de skal redde så mange virksomheder fra at gå konkurs som muligt. Dette sker blandt andet igennem et hjælpe-univers, hardcore kundeservice og en velsmurt marketing maskine. Lyt med!