alkoholfri_artikel.jpg

OTW skaber nyt digitalt øl-univers støttet af Carlsberg

Nyt OTW content-site hylder ølkultur og de særlige øjeblikke omkring øl. Formålet er at styrke glæden, indsigten og passionen for øl i den brede befolkning.

A Beer Moment - Content med øllet i centrum 

OTW har skabt et nyt inspirations-site, A Beer Moment, der beskæftiger sig med øl og ølkultur. Sitet er støttet af Carlsberg Danmark, der deler visionen om at styrke ølkategorien i den brede befolkning.

”Vi har en stærk, voksende og mangfoldig ølkultur i Danmark, og A Beer Moment er sat i verden for at hylde passionen omkring øl – og de mange gode historier, der udspringer af de særlige øjeblikke, der opstår omkring øllet. Både når det skabes, og når det nydes,” siger Pernille Kleding, der er Content Director i OTW.

Sitet beskæftiger sig med tre indholdsområder: Øl og kultur, øl og mad og ikke mindst guides, der kan styre danskerne sikkert gennem de utallige muligheder, der findes på markedet, når det kommer til øl. Universet henvender sig primært til de 25-55-årige og til begge køn i hele Danmark.

 

OTW har stor erfaring med livsstilsmedier

A Beer Moment er skabt som et livsstilsmedie, der fortæller historier, som oplyser, inspirerer og underholder danskerne om øllets verden. OTW har stor erfaring med livsstilsmedier fra andre samarbejder med blandt andet Netto og Matas. Gennem disse partnerskaber har OTW opnået stor ekspertise inden for særligt den kvindelige målgruppe – en ekspertise som er guld værd på A Beer Moment. Sitet vil nemlig også gerne nå kvinderne, der ikke traditionelt set kommunikeres til om øl og ølkultur.

OTW har udviklet contentstrategi og journalistisk indhold på A Beer Moment og driver sitet. Mens koncept, webdesign og site er skabt af Gorm Agency.

Besøg sitet A Beer Moment.