Rasmus.jpg

OTW opruster digitale kompetencer

God historiefortælling kalder på digital performance - nu og i fremtiden. Derfor rekrutterer OTW flere kræfter til området, og seneste skud på stammen er Rasmus P. V. Jakobsen, Digital Content Specialist.

OTW kunne for nyligt fortælle, at Aller Media har tildelt virksomheden et millionbeløb dedikeret til at sikre udvikling og vækst over de kommende år. Som led i den første bølge af ansættelser har OTW hentet den tidligere s360 Content Team Lead, Rasmus P. V. Jakobsen, ind i en nyoprettet stilling som Digital Content Specialist.

“Vi oplever et stigende behov for at kombinere viden om god historiefortælling med digital performance, og med ansættelsen af Rasmus får vi en profil ind, som netop kan hjælpe vores kunder med at skabe resultater gennem effektivt digitalt content, hvad enten det drejer sig om bedre konvertering eller styrket brandopfattelse”, siger Annette Bach, Adm. Direktør, OTW.

Med et kompetent greb om content og anseelig erfaring med indholdsproduktion i et SEO-perspektiv er Rasmus P. V. Jakobsen den rette profil til et OTW i udvikling. Han trækker blandt andet på fem års erfaringer som journalist og projektleder hos Kræftens Bekæmpelse og senest som Content Team Lead i s360, et af Danmarks førende digitale marketing-bureauer.

”Det var den ekstremt høje faglighed og det primære fokus på godt indhold, der i første omgang fik mig til at kigge mod OTW. At virksomheden så står midt i en spændende, digital omstilling, der på mange måder taler ind i det, jeg kommer fra, var kun et kæmpe plus,” siger Rasmus P. V. Jakobsen, ny Digital Content Specialist i OTW.

Rasmus P. V. Jakobsen er den seneste men ikke eneste, som OTW har hentet ind til sit allerede stærke team. Også Chief Development Officer Jeppe Veddinge og Digital Strategist Sofie Henriksen har sluttet sig til et OTW i topform.