HEADER.png

Breakfast Club // Teens anno 2020

Vil du vide mere om nutidens unge og fremtidens forbrugere samt få et indblik i, hvordan du trænger igennem til teenagere anno 2020?

I samarbejde med Aller Insights, ”Vi Unge” og Det Danske Spejderkorps inviterer OTW til Breakfast Club den 30. januar kl. 8.30. Her stiller vi skarpt på unges vaner, forbrug, udvikling og ikke mindst hvordan man bedst kommunikerer med netop den målgruppe i dagligdagen.


Hvorfor er teenagere overhovedet relevante at vide mere om?
Det er de i særdeleshed, fordi de har et betydeligt selvstændigt forbrug, de har indflydelse på familiens husholdningsbudget. Og så er det ikke mindst fremtidens forbrugere. Men deres opmærksomhed fanges ikke let. Deres medievaner udvikler sig hastigt og det samme gør deres forbrug og brandopfattelse.

”Vi Unge” og Aller Insights præsenterer

I samarbejde med ”Vi Unge” og Aller Insights præsenteres ’All about Teens-studiet’, der tager afsæt i de unge teenagepigers forbrug og vaner. Analysen er et effektivt redskab til at blive bedre til at forstå teenagepiger anno 2020 – hvad der er vigtigt for dem og hvor de bevæger sig hen. Bliv for eksempel klogere på deres medieforbrug eller hvor meget og hvordan klimaudfordringer og kønsdebatten påvirker dem.

Case: Det Danske Spejderkorps v/Peter Tranevig
Det Danske Spejderkorps arbejder til dagligt målgruppen: Teenagere, og over de seneste år har de øget deres relevans i målgruppen og tiltrukket flere unge til spejderuniverset. De Danske Spejdere giver deres perspektiv på hvorfor dette er tilfældet og hvordan de både arbejder og kommunikere med den unge målgruppe anno 2020.

Tid og sted

Der er nu lukket for tilmeldinger
Torsdag den 30. januar 2020
Kl. 8:30 - 10:30

OTW
Havneholmen 33
1561 København V.

Du kan møde

Anne Eskerod Borgstrøm.png
Anne Eskerod Borgstrøm, Insight Manager, Aller Media

Anne har beskæftiget sig med adfærds- og forbrugerstudier de sidste 15 år og har næse for at opsnuse nye adfærdsmønstre, som har potentiale til at vokse sig større. Anne vil dykke ned i hvorfor teens som målgruppe er interessant, teenagepigernes adfærd på medierne samt deres forbrugsmønstre og vaner.

Peter Tranevig sorthvid.jpg
Peter Tranevig, Kommunikationschef, Det Danske Spejderkorps

Peter er ansvarlig for Det Danske Spejderkorps kommunikationsstrategi og har gennem knap 10 år været med til at styrke Det Danske Spejderkorps profil, fortælling og tilstedeværelse over for både medlemmer og den danske befolkning. Med afsæt i Peters erfaring, får du indblik i nogle af de dilemmaer han oplever i forhold til teenage-målgruppen og inspiration til hvordan, du/I fremover kan kommunikere med dem.


Program

8:30: Check-in & kaffe
8:45: Velkomst & intro
8:55: Study: Teen-piger 2020 v. Anne Eskerod Borgstrøm, Aller Insights og ”Vi Unge”
9:35: Pause
9:45: Case: Sådan kommunikerer vi med de unge piger og drenge i dagligdagen – dilemmaer, prioriteringer og muligheder v. Peter Tranevig, Kommunikationschef, Det Danske Spejderkorps
10:30: Tak for i dag

Det praktiske

Arrangementet er gratis, og vi serverer morgenkaffe og croissanter.

Som gæst hos OTW i København har du mulighed for at parkere uden for Aller-huset. Sørg blot for at komme i god tid, og få en parkeringsbillet i receptionen. Hvis der ikke er ledige pladser, er det muligt at parkere ved Fisketorvet.

Har du spørgsmål til arrangementet, eller skulle du blive forhindret, så send os en mail her.

OTW Breakfast Club tilbydes virksomheder og organisationer, der ønsker inspiration og idéer til en klar grundfortælling, stærk strategi med engagerende indhold og rette valg af kanaler.
(Vi forbeholder os retten til at annullere tilmeldinger fra konkurrerende virksomheder til OTW.)