OTW_Google_Website_3200x2000px_v2-100 UDEN TEKST.jpg

Skab digitalt indhold som din målgruppe elsker og Google belønner

Kampen om synlighed på søgemaskinerne og opmærksomhed hos kunderne er spidset til, og det stiller høje krav til dit indhold. Kom til Breakfast Club i København d. 27. august eller i Aarhus d. 29. august, og bliv klogere på, hvordan du arbejder strategisk med dit indhold, så kunderne elsker dig, og Google belønner dig.

Få styr på dit indholds strategiske forankring, og kom til tops i Google

Din målgruppe vil gerne læse med, hvis dit indhold har øje for deres behov og er svaret på det spørgsmål, de sidder med. Kunsten er, at det samme indhold også udspringer fra din forretning og bringer dig tættere på dine kommunikationsmål. Denne morgen giver vi dig derfor indblik hvordan du sikrer dig, at dit indhold er strategisk forankret, så det både støtter op om forretningens målsætninger og møder dine kunders ønsker og behov.

På dette morgenseminar gennemgår vi også, hvordan du planlægger, producerer og genbruger dit indhold igen og igen, så det kontinuerligt bliver optimeret og arbejder sig til tops i Google. På den måde kan du sikre dig, at dit indhold skaber værdi for din målgruppe - Ikke kun i dag, men også om et år.

På denne Breakfast Club får du:

  • Overblik over, hvilke aspekter, du skal have styr på for at skabe strategisk forankret indhold
  • Gode råd til at beslutte de rigtige KPI’er for det digitale indhold
  • Indsigt i, hvordan du bruger data til at producere indhold og planlægge udgivelser på tværs af medier
  • Inspiration til, hvordan du kan genbruge indhold og arbejde strategisk med ”evergreens”
  • Gode råd til at indtænke SEO i det redaktionelle arbejde.

Tid og sted

København

Tirsdag d. 27. august
Kl. 8.30-10.00

Havneholmen 33
1561 København V

 

Aarhus

Torsdag d. 29. august
Kl. 8.30-10.00

Jægergårdsgade 122
8000 Aarhus C

Du kan møde:

Trine Brøndsted, digital redaktør, OTW
Trine har i over 10 år arbejdet med digitalt redaktionelt indhold, som skal matche både brugernes behov og virksomhedens KPI’er. Som digital redaktør udarbejder Trine produktionsplaner og indhold for både interne og eksterne medier med udgangspunkt i data. Hun har ansvaret for den løbende optimering af sites, så content, SEO og UX mødes, og mål og KPI’er bliver overholdt. Trine rådgiver også OTW’s kunder i at opsætte realistiske KPI’er for deres digitale platforme.

Morten Dalbøge, digital performance architect, OTW
Morten har arbejdet med digital optimering og performance gennem 10 år. En central del heraf er forståelsen af både Googles parametre for ranking og brugerens forventninger til, hvad et website skal kunne og kommunikere. Som Digital Performance Architect arbejder Morten ofte med hvordan content bliver distribueret, og han har ansvaret for at de kampagner, som OTW’s kunder sætter i søen, leverer på de fastlagte KPI’er. Dermed mestrer Morten en række digitale discipliner lige fra UX til SEO. Han har været taler på flere af Googles talks igennem årene og har alverdens certificeringer lige fra dykkercertifikat til HubSpot.

Tilmeld dig her:

Det praktiske

Arrangementet er gratis, og OTW serverer morgenkaffe og croissanter.

Som gæst hos OTW i København har du mulighed for at parkere uden for Aller-huset. Sørg blot for at komme i god tid, og få en parkeringsbillet i receptionen. Hvis der ikke er ledige pladser, er det muligt at parkere ved Fisketorvet.

Som gæst hos OTW i Aarhus er der begrænsede parkeringspladser og vi henviser til parkering i Bruuns Galleri.

Har du spørgsmål til arrangementet, eller skulle du blive forhindret, så send os en mail her.

OTW Breakfast Club tilbydes virksomheder og organisationer, der ønsker inspiration og idéer til en klar grundfortælling, stærk strategi med engagerende indhold og rette valg af kanaler. (Vi forbeholder os retten til at annullere tilmeldinger fra konkurrerende virksomheder til OTW.)