OTW_Kvinder_Website_3200x2000px-100.jpg

Den kvindelige kunde: Content og kundeoplevelser til kvinder

Bliv klogere på kvinder som målgruppe og hvordan du kommunikerer og skaber oplevelser til dem, når OTW og Tivoliakademiet inviterer til Breakfast Club tirsdag d. 1. oktober i København.

Kvinderne tager langt de fleste beslutninger om forbrug eller har en finger med i spillet, når der forbruges i de danske familier. Der er derfor god grund til at gøre sig umage, når man skaber content og kundeoplevelser til kvinder.

På denne Breakfast Club kombinerer vi viden om den kvindelige målgruppe, viden om content til kvinder og Tivolis erfaringer med customer experience management (CEM). Vi dykker ned i, hvad der gør den kvindelige målgruppe så interessant, og hvad der skal til, for at skabe gode kundeoplevelser og kommunikation til kvinder.

Du får inspiration fra specialister inden for content marketing, customer experience management og forbrugeradfærd, der giver dig et indblik i, hvordan du kommunikerer og skaber oplevelser til kvinder.

Tid og sted

Tirsdag d. 1. oktober
Kl. 8:30 - 10:30

OTW
Havneholmen 33
1561 København V.

Du kan møde:

Katja_Ian.jpg
Ian Wisler-Poulsen og Katja Lohmann, Tivoliakademiet

Med mere end 4 mio. gæster gennem Tivolis porte hvert år, og endnu flere kontaktpunkter med gæsterne på tværs af den gamle have, har Tivoliakademiet et væld af indsigter om den gode kundeoplevelse. Ian Wisler-Poulsen, Customer Experience Manager og Katja Lohmann, Head of Customer Experience, vil dele ud af deres erfaring med customer experience management, samt stille skarpt på hvordan man skaber bedre oplevelser for den kvindelige gæst i praksis.

Anne Eskerod Borgstrøm.png
Anne Eskerod Borgstrøm, Insight Manager, Aller Media

Anne har beskæftiget sig med adfærds- og forbrugerstudier de sidste 15 år og har næse for at opsnuse nye adfærdsmønstre, som har potentiale til at vokse sig større. Anne vil dykke ned i hvorfor den kvindelige målgruppe er interessant, hvilke forskelle i købsadfærd vi kan se på tværs af køn og hvordan man kan inspirere kvinder.

Pernille_K_80V6599BW.jpg
Pernille Kleding, Content Director, OTW

Pernille er ansvarlig for strategi og udvikling af redaktionelt indhold og medier hos en række af OTW’s kunder, der laver indhold til kvinder. Pernille vil stille skarpt på, hvordan man kommunikerer til kvinder og skaber indhold, der bevæger og inspirerer den kvindelige forbruger. Med afsæt i Pernilles erfaring med redaktionelt indhold og contentstrategi får du inspiration til, hvordan du kommunikerer til kvinder og flytter dit brand tættere på dem gennem content.

Program

8:30: Check-in og kaffe
8:45: Velkomst
8:55: Kvinder som forbrugere v. Anne Eskerod Borgstrøm, Aller Media
9:20: Content til kvinder v. Pernille Kleding, OTW
9:45: Pause
9:55: CEM og den kvindelige gæst v. Ian Wisler-Poulsen og Katja Lohmann, Tivoli
10:30: Tak for i dag

Tilmeld dig her

Det praktiske

Arrangementet er gratis, og vi serverer morgenkaffe og croissanter.

Som gæst hos OTW i København har du mulighed for at parkere uden for Aller-huset. Sørg blot for at komme i god tid, og få en parkeringsbillet i receptionen. Hvis der ikke er ledige pladser, er det muligt at parkere ved Fisketorvet.

Har du spørgsmål til arrangementet, eller skulle du blive forhindret, så send os en mail her.

OTW Breakfast Club tilbydes virksomheder og organisationer, der ønsker inspiration og idéer til en klar grundfortælling, stærk strategi med engagerende indhold og rette valg af kanaler. (Vi forbeholder os retten til at annullere tilmeldinger fra konkurrerende virksomheder til OTW.)