Banner_7.jpg

Branded content - Sådan fortæller du effektive historier

Kom til OTW’s Breakfast Club torsdag den 4. april i København, og bliv klogere på, hvilke historier du skal fortælle for at fange din målgruppes opmærksomhed. Og hvordan du fortæller dem bedst på tværs af dine kanaler.

Branded content er en effektiv kommunikationsform for din virksomhed eller dit brand, fordi du gennem relevante historier kan skabe kontakt og varig relation til din målgruppe. Derfor har vi sammensat dette morgenseminar, hvor du gennem interessante oplæg får indsigt i, hvordan du bedst fortæller gode historier til din målgruppe. Og hvordan du bedst får dem ud at leve på dine kanaler.

På denne Breakfast Club får du:

  • Viden om, hvilke megatrends der påvirker din målgruppe, og hvordan du indarbejder dem i dit indhold
  • Inspiration til historiefortælling og interaktivt content på digitale kanaler
  • Gode råd til, hvordan du arbejder med video som branded content
  • Mulighed for at møde specialister og netværk inden for branded content

Tid og sted


Torsdag d. 4. april
Kl. 8:30-10:30


OTW
Havneholmen 33
1561 København V

 

Du kan møde:

Anne Eskerod Borgstrøm, Insight Manager, Aller Insight
Anne har beskæftiget sig med adfærds- og forbrugerstudier de sidste 15 år og har næse for hurtigt at opsnuse nye adfærdsmønstre, som har potentiale til at vokse sig større. Anne er mildt sagt optaget af medie- og forbrugeradfærd og er altid nysgerrig på omverdenen. Anne vil præsentere dig for fire megatrends for 2019, der fylder i danskernes liv lige nu.

Freja Eilertzen, Head of Social, OTW
Freja er strategisk rådgiver inden for sociale medier og digital kommunikation. Siden 2013 har Freja arbejdet dedikeret med digitale og sociale medier, blandt andet som underviser, som community manager i social-bureauet Untold, på webmediet Royalista.com i Allers innovationsafdeling, hos content marketing bureauet AllerCP og nu som Head of Social hos OTW, hvor Freja sidder med fingrene langt inde i maskinen både i forhold til strategi, content og annoncering.

Lars Nørretranders, Creative Director, OTW
Lars er kreativ direktør i OTW. Han rådgiver OTW's kunder i kreativ konceptudvikling, produktion af film og lyd. Lars har omfattende erfaring med idéudvikling og eksekvering af kampagner fra danske og internationale bureauer. Han har udviklet, produceret og instrueret film, der spænder fra reklame over dokumentar til fiktion og motion graphics.

Pernille Kleding, Content Director, OTW
Pernille er Content Director i OTW og chefredaktør for en række af OTW’s kunder. Pernille brænder for branded content og vil indlede dagen med et par overskrifter om, hvorfor du som brand bør arbejde med content som en del af din marketingstrategi.

 

Tilmeld dig her:


Agenda

  • Velkomst og introduktion
  • Tendenser og megatrends i 2019
  • Branded content på digitale kanaler
  • Video som branded content
  • Spørgsmål/debat
  • Afrunding og netværk

Det praktiske

Arrangementet er gratis og OTW serverer morgenkaffe og croissanter.

OTW's Breakfast Clubs henvender sig primært til dig, der har ansvar for kommunikation og marketing i virksomheder og organisationer.

Som gæst har du mulighed for at parkere udenfor Aller-huset. Sørg blot for at komme i god tid, og få en parkeringsbillet i receptionen. Hvis der ikke er ledige pladser, er det muligt at parkere ved Fisketorvet. Har du spørgsmål til arrangementet eller skulle du blive forhindret, så send os en mail her.