Tværformat.jpg
Breakfast Club

Når magasinet løfter dit brand

Midt i støjen fra alle de medier, der forsøger at ramme din målgruppe, får printformatet fornyet energi. Magasinet kan nemlig engagere os i længere tid end digitalt indhold formår. Nordea Private Bankings kundemagasin Share er et eksempel på, hvordan et magasin øger læsernes involvering og tid brugt med brandet. Kom til Breakfast Club onsdag d. 24. oktober i Aarhus eller torsdag d. 25. oktober i København og bliv inspireret af Share og andre gode eksempler på magasiner, der løfter brands.

Kom og hør hvorfor magasinet stadig batter

Magasinet kan noget ret unikt. Ikke nok med at formatet forærer dig mere tid med din målgruppe – magasinet har også en positiv effekt på brandopfattelsen. Det siger vores seneste analyser af kundemagasiner på tværs af Norden, der viser, at læserne bruger mellem 10 og 45 minutter på at læse hver udgave. Alt sammen resultater der peger på, at magasinet bør prioriteres højt i kommunikationsstrategien.

Bliv inspireret af magasinkonceptet: One world 1000 ideas

På morgenseminaret vil vi især dykke ned i Nordea Private Banking-magasinet Share, der med konceptet One world. 1000 ideas, når ud til  mere end 50.000 læsere i Danmark, Sverige, Finland og Norge. I tæt samarbejde med Nordea har OTW udviklet den grundlæggende idé - et koncept, som understøtter, men også rækker ud over Nordea Private Bankings eget brand.

På denne Breakfast Club får du:


På morgenseminaret kan du møde redaktøren på Share-magasinet, Karen Gahrn, der giver dig unik indsigt i processen bag tilblivelsen af magasinet og arbejdet med at producere et magasin på tværs af fire nordiske lande. Desuden får du:

- Indblik i hvordan magasinformatet kan indtænkes i en indholdsstrategi
- Kundemagasiner med et koncept, som rækker ud over kerneforretningen
- Hvordan du kan understøtte og løfte dit brand gennem et magasinkoncept
- Hvordan Nordea Private Bankings magasin Share er blevet til

Arrangementet er gratis og OTW serverer morgenkaffe og croissanter.

OTWs Breakfast Clubs henvender sig primært til dig, der har ansvar for kommunikation og marketing i virksomheder og organisationer.

Tid og sted

Aarhus

Onsdag d. 24. oktober 
Kl. 8:30-10:00
Jægergårdsgade 122
8000 Aarhus C

København

Torsdag d. 25. oktober
Kl. 8:30-10:00
Havneholmen 33
1561 København V

Tilmeld dig her